Kwaliteit & veiligheid

kwaliteit

Kwaliteit & veiligheid

Lootskliniek doet er alles aan om je op een zo veilig mogelijke manier te behandelen. Dit waarborgen we door een regelmatige controle van de apparatuur, een jaarlijkse audit van een onafhankelijke ziekenhuishygiënist en een apotheker. Tevens nemen wij alle noodzakelijke maatregelen ter preventie van infecties. Lootskliniek wordt eenmaal per 5 jaar bezocht en geïnspecteerd door een afvaardiging van dermatologen van de Nederlandse Vereniging voor Dermatologie, om de kwaliteit van onze zorg te beoordelen.

Compliment of klacht?

Wij doen er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de behandeling, de organisatie of de gang van zaken in onze kliniek. Wij willen graag dat je dat aan ons kenbaar maakt, zodat wij samen met jou tot een oplossing kunnen komen. Je opmerking of klacht nemen wij serieus, omdat wij het belangrijk vinden dat je geheel tevreden bent.

Je kunt met jouw klacht of opmerking altijd terecht bij onze assistentes of jouw zorgverlener. Wij leren van klachten en observaties, om zo in de toekomst nog betere zorg te kunnen verlenen. Complimenten zijn uiteraard ook welkom!

Indien je een klacht hebt waarmee je niet naar jouw voldoening bent gehoord door je zorgverlener, kun je de klacht indienen bij onze externe klachtenfunctionaris via Erisietsmisgegaan.nl. Wanneer je een klacht indient, wordt ernaar gestreefd om binnen zes weken tot een oplossing te komen. Ook kan een bemiddelingsgesprek onder begeleiding van een bemiddelaar van Erisietsmisgegaan.nl. plaatsvinden.

Op de website van Erisietsmisgegaan.nl vind je de klachtenregeling en een meldingsformulier

Als de behandeling van jouw klacht en/of bemiddeling niet tot een voor jou goede oplossing heeft geleid of als je geen bemiddeling wenst dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie van Erisietsmisgegaan.nl. De geschillencommissie doet een uitspraak over de gegrondheid van de klacht. In bepaalde gevallen kan de geschillencommissie een schadevergoeding toekennen. Afhankelijk van de aard van het geschil wordt er door de voorzitter bepaald hoe de commissie tot een uitspraak komt.

Meer informatie kun je nalezen in het Reglement Geschillencommissie van erisietsmisgegaan.nl

Ervaringen

Ik ben hier na een doorverwijzing van mijn huisarts geweest voor een verdachte moedervlek. Na mijn eerste consult is er besloten de moedervlek te verwijderen. Ik wilde graag even benoemen dat ik het, ondanks dat het een super vervelende situatie is, een fijne ervaring vond. Het personeel is ontzettend vriendelijk en begaan. Ik ben de dag na de ingreep gebeld omdat ze gewoon even wilde weten hoe het ging. Service echt een 10! Nu hopen dat de wond mooi gaat helen en de uitslag positief is. Bedankt voor alle goede zorgen tot dusver!

- Verena

Hele vaardige, vriendelijke en betrokken professionals op alle plekken in de organisatie, waarbij de menselijke maatstaf hoog in het vaandel staat. Ze luisteren echt naar. Ik ben een angsthaas en het team heeft me er fantastisch doorheen geholpen.

- Anoniem

Goede kliniek waar de werknemers goed hun werk verrichten en meedenken. Zowel in de kliniek als telefonisch altijd behulpzaam en goed behandeld!

- Moos Snoek