8,6 op Zorgkaart | 4,1 sterren op Google |
Over ons
Over ons
Lootskliniek levert verantwoorde en doelmatige zorg in een patiëntvriendelijke omgeving. Kwaliteit en veiligheid staan bij ons voorop. We leveren zorg op maat. Dat betekent dat we alle huidaandoeningen behandelen, en dag en nacht bereikbaar zijn, 7 dagen per week.
Het op afstand beoordelen van een huidprobleem is de nieuwe werkelijkheid aan het worden. Lootskliniek maakt daarom gebruik van het teleconsultsysteem van TCCN. Ook kun je een foto opsturen van je huidprobleem, zodat we kunnen beoordelen hoe we jou zo goed en snel mogelijk kunnen helpen. In de praktijk blijkt dat er nog steeds veel patiënten zijn die behoefte blijven houden aan fysieke afspraken. Digitaal als het kan, fysiek als het nodig is!
Missie & visie
De missie van Lootskliniek is laagdrempelige en goede medisch specialistische zorg leveren voor jong en oud, ongeacht de klacht. Aandacht en gastvrijheid staan bij ons hoog in het vaandel, zodat jij de best mogelijke service krijgt, online of in de kliniek. Wij stellen dan ook hoge eisen aan onze kwaliteit van zorg.
We werken altijd hard om zo kort mogelijke wachttijden voor jou te realiseren. Korte lijntjes zijn bij ons belangrijk, of we nou contact hebben met je huisarts of met jou als patiënt.
Bij Lootskliniek word je ontzorgd. Bij sommige behandelingen is het dan ook mogelijk om de behandeling aan huis voort te zetten, natuurlijk uitgevoerd door experts. Bovendien is preventie een belangrijke pijler in onze kliniek. Zien we een plekje op je huid waar we ons zorgen over maken, of zijn er gezondheidspijlers waar we aan twijfelen? We zullen altijd in gesprek gaan om jouw gezondheid en tevredenheid te kunnen blijven garanderen.
Kwaliteit & veiligheid
Lootskliniek doet er alles aan om je op een zo veilig mogelijke manier te behandelen. Dit waarborgen we door een regelmatige controle van de apparatuur, een jaarlijkse audit van een onafhankelijke ziekenhuishygiënist en een apotheker. Tevens nemen wij alle noodzakelijke maatregelen ter preventie van infecties. Lootskliniek wordt eenmaal per 5 jaar bezocht en geïnspecteerd door een afvaardiging van dermatologen van de Nederlandse Vereniging voor Dermatologie, om de kwaliteit van onze zorg te beoordelen.
Compliment of klacht?
Wij doen er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de behandeling, de organisatie of de gang van zaken in onze kliniek. Wij willen graag dat je dat aan ons kenbaar maakt, zodat wij samen met jou tot een oplossing kunnen komen. Je opmerking of klacht nemen wij serieus, omdat wij het belangrijk vinden dat je geheel tevreden bent.
Je kunt met jouw klacht of opmerking altijd terecht bij onze assistentes of jouw zorgverlener. Wij leren van klachten en observaties, om zo in de toekomst nog betere zorg te kunnen verlenen. Indien je een ernstige klacht hebt waarmee je niet naar jouw voldoening bent gehoord door je zorgverlener, kun je contact opnemen met de interne klachtenfunctionaris. Hiervoor kun je een klachtenformulier opvragen bij de balie of via e-mail. Wanneer je een klacht indient, wordt ernaar gestreefd om binnen zes weken tot een oplossing te komen.
Indien je er samen met de klachtenfunctionaris en jouw zorgverlener niet uitkomt, kun je contact opnemen met Erisietsmisgegaan.nl. Dit is een onafhankelijke organisatie die een uitspraak doet over de gegrondheid van de klacht. In bepaalde gevallen kan de Geschillencommissie een schadevergoeding toekennen. Afhankelijk van de aard van het geschil wordt er door de voorzitter bepaald hoe de commissie tot een uitspraak komt. Weet dat jouw zorgverlener het belangrijk vindt dat je tevreden bent over de verleende zorg. Wanneer je open bent over je ervaringen, help jij jouw zorgverlener om dit doel te realiseren.
Voor meer informatie over de klachtenprocedure kun je onze folder opvragen. Complimenten zijn uiteraard ook welkom!